OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

Produkty, určené pro kouření e-cigaret nejsou vhodné pro osoby s dýchacími potížemi a pro gravidní ženy. Je rovněž zakázáno prodej těchto produktů osobám mladších 18-ti let.

1. Prodávající – e-tabacco.cz

Martin Berka
Slavíčkova 8
638 00 Brno
IČ:88120317
(dále jen "dodavatel")
Kontaktní údaje
Telefon: 733589292
Email: info@e-tabacco.cz
 
Číslo účtu pro bezhotovostní platby:
FIO banka, a.s.
Pro platby v CZK pro ČR: 2600154598 / 2010
Pro platby ze Slovenska: 2600154598 / 8330
IBAN: SK2483300000002600154598
SWIFT/BIC: FIOZSKBAXXX
 
 
2. Objednávka / Kupní smlouva:
  • Objednávku lze vytvořit buďto přímo v eshopu – www.e-tabacco.cz, nebo písemnou formou emailem.
  • Objednávku může vytvořit POUZE osoba starší 18-ti let. Tuto skutečnost stvrzuje uzavřením Kupní Smlouvy.
  • Objednávka je považována za návrh kupní smlouvy.
  • Za uzavření smlouvy se považuje převzetí zboží zákazníkem.
  • Každá řádně vyplněná objednávka se považuje za závaznou.
  • Prodávající informuje kupujícího o přijetí objednávky automaticky vygenerovaným emailem ihned po jejím přijetí.
  • Platbu je možno provést na dobírku při předání zboží přepravcem, bankovním převodem nebo v hotovosti při osobním odběru.
  • Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH .
  • K ceně zboží je dle dodacích podmínek připočtena cena za přepravu, viz.DOPRAVNÉ, pokud není uvedeno jinak.
  • Změna cen vyhrazena.

3. Platební podmínky a ceny:

  • Platbu je možno provést na dobírku při předání zboží přepravcem, bankovním převodem.
  • Platba v hotovosti není umožněna.
  • Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH . Prodejce není plátcem DPH.
  • K ceně zboží je dle dodacích podmínek připočtena cena za přepravu, viz.DOPRAVNÉ, pokud není uvedeno jinak.
  • Změna cen vyhrazena.

4. Podmínky platnosti objednávky:

  • Veškeré údaje v registračním formuláři musí být řádně vyplněny.
  • Odmítne-li kupující zboží přebrat vybraným způsobem je objednávka považována za neplatnou.
  • Prodávající si vyhrazuje právo k potvrzení objednávky telefonicky nebo e-mailem. Odmítne-li kupující objednávku takto potvrdit, považuje se celá objednávka za neplatnou.
  • V případě možných nesrovnalostí Vás během následujícího dne kontaktujeme a bude s Vámi  dohodnut přesný termín a podmínky dodání zboží.

5. Způsob dodání zboží:

  •  
    • Zboží které je označeno SKLADEM, expedujeme nejpozději druhý den po jeho objednání (pouze v pracovní dny).
    • V případě zboží SKLADEM, je doba vyřízení objednávky zpravidla mezi 2-10 pracovními dny a je ovlivněna zejména způsobem platby a dopravy .
    • Prodávající může odstoupit od smlouvy v případě, že plnění objednávky se stane nemožným, neboť objednané zboží se již nevyrábí, nebo se nedodává na trh dostupný prodávajícímu, nebo je dlouhodobě nedostupné vinou nikoliv na straně prodávajícího. Týká-li se výše uvedená nemožnost plnění pouze části objednávky, může prodávající zrušit pouze tuto část objednávky. Jednotlivé položky objednávky nelze podmínečně vázat na plnění objednávky v celém jejím rozsahu.
    • Prodávající může zrušit objednávku a odstoupit od smlouvy dojde-li k výrazné změně kupní ceny, za kterou kupující od dodavatelů zboží získává, kdy tato změna nebyla prodávajícímu známa v době potvrzení objednávky.
    • Pokud není možno expedovat všechno zboží uvedené na objednávce v daném termínu, je expedována část objednávky.
      Je-li v tomto případě zbytek zboží z objednávky expedován později (po dohodě s kupujícím), náklady na dopravu (poštovné) jsou hrazeny dle ceníku dopravného.
    • Ke zboží bude přiložen návod k obsluze v českém jazyce, faktura je k vytištění ve fotrmátu pdf v sekci Vašich objednávek.
    • Místem plnění kupní smlouvy je sídlo nebo bydliště, jehož adresa je uvedena kupujícím v registračním formuláři
    • Za dodání zboží se považuje osobní převzetí zboží kupujícím
    • Vlastnické právo ke zboží vzniká převzetím zboží.

 

6. Zrušení (STORNO) objednávky:

-ze strany prodávajícího

-v případě výrazné změny ceny zboží
-v případě nedostupnosti zboží u našich dodavatelů
-v případě zjištění, že kupujícímu není více jak 18let

-ukončení výroby zboží, špatná kvalita zboží apod.
-v případě výše uvedeného, budeme Vás kontaktovat emailem  nebo telefonicky .
-jestliže jste již zboží zaplatili (bankovním převodem), budou peníze převedeny zpět na Váš účet do 30-ti dnů.

-ze strany kupujícího

-Kupující může zrušit svoji objednávku bez udání důvodu od závazného potvrzení objednávky jen v případě, pokud nebyla objednávka ještě expedována. Po závazném potvrzení objednávky jen v případě, že prodávající nesplní smluvené podmínky dodání.

-Objednávku lze zrušit jen písemně a to s uvedením čísla objednávky, emailem na : info@e-tabacco.cz

7. Vrácení zboží / Odstoupení od smlouvy:

  • Kupující jako fyzická osoba, máte právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.
  • Kontaktujte nás telefonicky a následně emailem a sdělte, že žádáte o odstoupení od smlouvy a uveďte číslo objednávky nebo variabilní symbol a datum nákupu. Pokud jste již zboží obdržel-a a převzal, zašlete jej zpět adresu, kterou Vám potvrdíme v emailu.
  • K odstoupení od kupní smlouvy je nutný originál doklad o koupi V případě, že jednáním kupujícího vznikne prodávajícímu škoda ve smyslu §55 odst. 1, je kupující povinen tuto škodu uhradit (zejména neúplný obsah, poškozený obsah atd.)
  • Zboží, prosíme posílejte doporučeně (NE na DOBÍRKU)a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám.

(písemné odstoupení od smlouvy musí být doručeno prodávajícímu před uplynutím této lhůty !)

  • Kupujícímu budou po doručení zboží prodávajícímu, vráceny peníze za zboží,včetně základního poštovného.
  • Prodávající nejpozději do 30 dnů zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem.
  • Kupující nemá právo odstoupit od smlouvy, porušil-li originální obal na zboží, případně pokud bylo zboží požito.

Právo na odstoupení od kupní smlouvy se nevztahuje na spotřební zboží jako jsou náplně- e-liquid, apod.

8. Upozornění !

  • Specifikace výrobků se mohou změnit bez výslovného upozornění.
  • Obrázky mají pouze informativní charakter.
  • Informativní údaje nabízeného zboží jsou podle materiálů výrobců, dovozců nebo dodavatelů.
  • Použité názvy a loga mohou být ochrannými známkami příslušných vlastníků.

7.9. Doprava ke kupujícímu

  • Doprava je realizována pomocí třetí osoby (dopravce)
  • Za poškození zboží během dopravy ručí dopravce. Prodávající neručí za doručení poškozeného zboží.
  • Doporučujeme si při přebrání zboží od dopravce zkontrolovat zda není dodávka poškozena a v případě poškození obalu nebo zboží ji okamžitě u dopravce reklamovat, pokud poškození zjistíte po rozbalení, neprodleně reklamujte u dopravce, nejdéle však do 3 dnů od převzetí zásilky.

10. Záruční doba

  • Záruční doba je uvedena u každého zboží v jeho popisu. Pokud k danému výrobku existuje záruční list, pak je vystaven v den prodeje zboží. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad.
  • Na dodané zboží poskytujeme záruku 24 měsíců (není-li ustanoveno jinak).
  • Záruka se vztahuje pouze na výrobní a materiálové vady.
  • Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.
  • Záruka se nevztahuje na nesprávnou manipulaci a nesprávným skladováním.
  • Záruka se nevztahuje na zboží poškozené dopravou. (za toto poškození ručí dopravce).

11. Reklamace / Reklamační řád

  • Kupující před odesláním zboží kontaktuje prodejce emailem, kde sdělí důvod reklamace (popis vady). Prodávající potvrdí přijetí reklamace a zašle údaje pro zaslání vadného zboží.
  • Kupující je povinen doručit reklamované zboží prodávajícímu na adresu, která Vám bude potvrzena v emailu, v kompletním balení s písemným popisem vady zboží a kopií kupního dokladu.
  • Prodávající musí vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů. Při překročení této lhůty vzniká kupujícímu nárok na vrácení kupní částky.
  • Prodávající posuzuje reklamaci na základě pokynů stanovených výrobcem zboží.
  • Prodávající může odeslat zboží k posouzení výrobci, popřípadě na odborné posouzení.
  • V případě uznání reklamace odešle prodávající nové nebo opravené zboží kupujícímu.
  • Náklady na dopravu reklamovaného zboží (nového nebo opraveného) jde na vrub prodávajícího..
  • V případě neoprávněné reklamace hradí náklady na dopravu popřípadě ostatní náklady kupující.

Zboží určené k reklamaci odesílejte DOPORUČENĚ (NE na DOBÍRKU).

12. Ochrana osobních dat

  • Prodávající zpracovává osobní údaje zákazníků v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění, a to v marketingové databázi prodávajícího při plném respektování povinnosti správce dle § 5 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění. Zpracované údaje jsou plně chráněny funkčním vnitřním systémem ochrany dat (soubor vnitřních organizačních a technických opatření).

13. Závěrečná ustanovení

  • Tyto obchodní podmínky jsou platné tak jak jsou uvedeny na stránkách prodávajícího v den odeslání objednávky.
  • Odesláním objednávky kupující bezvýhradně souhlasí s těmito podmínkami.
ZjZkMzdlMD