Produkty, určené pro kouření e-cigaret nejsou vhodné pro osoby s dýchacími potížemi a pro gravidní ženy. Je rovněž zakázáno prodej těchto produktů osobám mladších 18-ti let.
1. Prodávající – e-tabacco.cz
Martin BerkaSlavíčkova 8638 00 BrnoIČ:88120317(dále jen "dodavatel")Kontaktní údaje
Telefon: 733589292
Email: info@e-tabacco.cz Číslo účtu pro bezhotovostní platby:
FIO banka, a.s.Pro platby v CZK pro ČR: 2600154598 / 2010Pro platby ze Slovenska: 2600154598 / 8330IBAN: SK2483300000002600154598SWIFT/BIC: FIOZSKBAXXX 2. Objednávka / Kupní smlouva:
- Objednávku lze vytvořit buďto přímo v eshopu – www.e-tabacco.cz, nebo písemnou formou emailem.
- Objednávku může vytvořit POUZE osoba starší 18-ti let. Tuto skutečnost stvrzuje uzavřením Kupní Smlouvy.
- Objednávka je považována za návrh kupní smlouvy.
- Za uzavření smlouvy se považuje převzetí zboží zákazníkem.
- Každá řádně vyplněná objednávka se považuje za závaznou.
- Prodávající informuje kupujícího o přijetí objednávky automaticky vygenerovaným emailem ihned po jejím přijetí.
- Platbu je možno provést na dobírku při předání zboží přepravcem, bankovním převodem nebo v hotovosti při osobním odběru.
- Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH .
- K ceně zboží je dle dodacích podmínek připočtena cena za přepravu, viz.DOPRAVNÉ, pokud není uvedeno jinak.
- Změna cen vyhrazena.
3. Platební podmínky a ceny:
- Platbu je možno provést na dobírku při předání zboží přepravcem, bankovním převodem.
- Platba v hotovosti není umožněna.
- Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH . Prodejce není plátcem DPH.
- K ceně zboží je dle dodacích podmínek připočtena cena za přepravu, viz.DOPRAVNÉ, pokud není uvedeno jinak.
- Změna cen vyhrazena.
4. Podmínky platnosti objednávky:
- Veškeré údaje v registračním formuláři musí být řádně vyplněny.
- Odmítne-li kupující zboží přebrat vybraným způsobem je objednávka považována za neplatnou.
- Prodávající si vyhrazuje právo k potvrzení objednávky telefonicky nebo e-mailem. Odmítne-li kupující objednávku takto potvrdit, považuje se celá objednávka za neplatnou.
- V případě možných nesrovnalostí Vás během následujícího dne kontaktujeme a bude s Vámi dohodnut přesný termín a podmínky dodání zboží.
5. Způsob dodání zboží:
-
- Zboží které je označeno SKLADEM, expedujeme nejpozději druhý den po jeho objednání (pouze v pracovní dny).
- V případě zboží SKLADEM, je doba vyřízení objednávky zpravidla mezi 2-10 pracovními dny a je ovlivněna zejména způsobem platby a dopravy .
- Prodávající může odstoupit od smlouvy v případě, že plnění objednávky se stane nemožným, neboť objednané zboží se již nevyrábí, nebo se nedodává na trh dostupný prodávajícímu, nebo je dlouhodobě nedostupné vinou nikoliv na straně prodávajícího. Týká-li se výše uvedená nemožnost plnění pouze části objednávky, může prodávající zrušit pouze tuto část objednávky. Jednotlivé položky objednávky nelze podmínečně vázat na plnění objednávky v celém jejím rozsahu.
- Prodávající může zrušit objednávku a odstoupit od smlouvy dojde-li k výrazné změně kupní ceny, za kterou kupující od dodavatelů zboží získává, kdy tato změna nebyla prodávajícímu známa v době potvrzení objednávky.
- Pokud není možno expedovat všechno zboží uvedené na objednávce v daném termínu, je expedována část objednávky.
Je-li v tomto případě zbytek zboží z objednávky expedován později (po dohodě s kupujícím), náklady na dopravu (poštovné) jsou hrazeny dle ceníku dopravného. - Ke zboží bude přiložen návod k obsluze v českém jazyce, faktura je k vytištění ve fotrmátu pdf v sekci Vašich objednávek.
- Místem plnění kupní smlouvy je sídlo nebo bydliště, jehož adresa je uvedena kupujícím v registračním formuláři
- Za dodání zboží se považuje osobní převzetí zboží kupujícím
- Vlastnické právo ke zboží vzniká převzetím zboží.
6. Zrušení (STORNO) objednávky:
-ze strany prodávajícího
-v případě výrazné změny ceny zboží
-v případě nedostupnosti zboží u našich dodavatelů
-v případě zjištění, že kupujícímu není více jak 18let
-ukončení výroby zboží, špatná kvalita zboží apod.
-v případě výše uvedeného, budeme Vás kontaktovat emailem nebo telefonicky .
-jestliže jste již zboží zaplatili (bankovním převodem), budou peníze převedeny zpět na Váš účet do 30-ti dnů.
-ze strany kupujícího
-Kupující může zrušit svoji objednávku bez udání důvodu od závazného potvrzení objednávky jen v případě, pokud nebyla objednávka ještě expedována. Po závazném potvrzení objednávky jen v případě, že prodávající nesplní smluvené podmínky dodání.
-Objednávku lze zrušit jen písemně a to s uvedením čísla objednávky, emailem na : info@e-tabacco.cz
7. Vrácení zboží / Odstoupení od smlouvy:
- Kupující jako fyzická osoba, máte právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.
- Kontaktujte nás telefonicky a následně emailem a sdělte, že žádáte o odstoupení od smlouvy a uveďte číslo objednávky nebo variabilní symbol a datum nákupu. Pokud jste již zboží obdržel-a a převzal, zašlete jej zpět adresu, kterou Vám potvrdíme v emailu.
- K odstoupení od kupní smlouvy je nutný originál doklad o koupi V případě, že jednáním kupujícího vznikne prodávajícímu škoda ve smyslu §55 odst. 1, je kupující povinen tuto škodu uhradit (zejména neúplný obsah, poškozený obsah atd.)
- Zboží, prosíme posílejte doporučeně (NE na DOBÍRKU)a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám.
(písemné odstoupení od smlouvy musí být doručeno prodávajícímu před uplynutím této lhůty !)
- Kupujícímu budou po doručení zboží prodávajícímu, vráceny peníze za zboží,včetně základního poštovného.
- Prodávající nejpozději do 30 dnů zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem.
- Kupující nemá právo odstoupit od smlouvy, porušil-li originální obal na zboží, případně pokud bylo zboží požito.
Právo na odstoupení od kupní smlouvy se nevztahuje na spotřební zboží jako jsou náplně- e-liquid, apod.
8. Upozornění !
- Specifikace výrobků se mohou změnit bez výslovného upozornění.
- Obrázky mají pouze informativní charakter.
- Informativní údaje nabízeného zboží jsou podle materiálů výrobců, dovozců nebo dodavatelů.
- Použité názvy a loga mohou být ochrannými známkami příslušných vlastníků.
7.9. Doprava ke kupujícímu
- Doprava je realizována pomocí třetí osoby (dopravce)
- Za poškození zboží během dopravy ručí dopravce. Prodávající neručí za doručení poškozeného zboží.
- Doporučujeme si při přebrání zboží od dopravce zkontrolovat zda není dodávka poškozena a v případě poškození obalu nebo zboží ji okamžitě u dopravce reklamovat, pokud poškození zjistíte po rozbalení, neprodleně reklamujte u dopravce, nejdéle však do 3 dnů od převzetí zásilky.
10. Záruční doba
- Záruční doba je uvedena u každého zboží v jeho popisu. Pokud k danému výrobku existuje záruční list, pak je vystaven v den prodeje zboží. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad.
- Na dodané zboží poskytujeme záruku 24 měsíců (není-li ustanoveno jinak).
- Záruka se vztahuje pouze na výrobní a materiálové vady.
- Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.
- Záruka se nevztahuje na nesprávnou manipulaci a nesprávným skladováním.
- Záruka se nevztahuje na zboží poškozené dopravou. (za toto poškození ručí dopravce).
11. Reklamace / Reklamační řád
- Kupující před odesláním zboží kontaktuje prodejce emailem, kde sdělí důvod reklamace (popis vady). Prodávající potvrdí přijetí reklamace a zašle údaje pro zaslání vadného zboží.
- Kupující je povinen doručit reklamované zboží prodávajícímu na adresu, která Vám bude potvrzena v emailu, v kompletním balení s písemným popisem vady zboží a kopií kupního dokladu.
- Prodávající musí vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů. Při překročení této lhůty vzniká kupujícímu nárok na vrácení kupní částky.
- Prodávající posuzuje reklamaci na základě pokynů stanovených výrobcem zboží.
- Prodávající může odeslat zboží k posouzení výrobci, popřípadě na odborné posouzení.
- V případě uznání reklamace odešle prodávající nové nebo opravené zboží kupujícímu.
- Náklady na dopravu reklamovaného zboží (nového nebo opraveného) jde na vrub prodávajícího..
- V případě neoprávněné reklamace hradí náklady na dopravu popřípadě ostatní náklady kupující.
Zboží určené k reklamaci odesílejte DOPORUČENĚ (NE na DOBÍRKU).
12. Ochrana osobních dat
- Prodávající zpracovává osobní údaje zákazníků v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění, a to v marketingové databázi prodávajícího při plném respektování povinnosti správce dle § 5 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění. Zpracované údaje jsou plně chráněny funkčním vnitřním systémem ochrany dat (soubor vnitřních organizačních a technických opatření).
13. Závěrečná ustanovení
- Tyto obchodní podmínky jsou platné tak jak jsou uvedeny na stránkách prodávajícího v den odeslání objednávky.
- Odesláním objednávky kupující bezvýhradně souhlasí s těmito podmínkami.